Wszystko o Premium Mobile – oferta, zasięg, opinie, roaming i inne

Premium Mobile Blog | Premium Oferta | Premium Mobile Poradniki i informacje

Wszystko o Premium Mobile – oferta, zasięg, opinie, roaming i inne

wszystko o premium mobile

Premium Mobile jest z nami już 5 lat! Operator stawiał pierwsze kroki w 2016 roku, a teraz jest jednym z lepiej znanych MVNO (operatorów wirtualnych) w naszym kraju! Chcecie dowiedzieć się więcej o jego ofercie, zasięgu, usługach? Jeśli tak, to świetnie trafiliście! Właśnie w tym miejscu znajdziecie wszystkie ważne informacje o Premium Mobile.

Wszystko o Premium Mobile, czyli…

  1. Premium Mobile oferta
    1. Freedom Pack – czyli abonament rodzinny
    2. Internet mobilny w Premium Mobile
    3. Jak zmienić taryfę?
    4. Jak aktywować dodatkowe usługi?
  2. Jak przenieść numer do Premium Mobile?
  3. Zasięg Premium Mobile
  4. Roaming i usługa międzynarodowa
    1. Jak uniknąć opłaty za roaming na terenach przygranicznych?
  5. Opinie o Premium Mobile
  6. Premium Mobile – kontakt
  7. Program Ambasador – co to jest?
  8. Przydatne kody
  9. Poczta głosowa Premium Mobile
  10. Blokada i wymiana karty SIM

Premium Mobile oferta

Zacznijmy od tego, co chyba najważniejsze – od oferty Premium Mobile. Operator udostępnia abonamenty telefoniczne, w tym także rodzinne, oraz internet mobilny. Zacznijmy od przedstawienia abonamentów telefonicznych. Do wyboru mamy 4 różne abonamenty: FreedomPL, Freedom1, Freedom2 i Freedom3. Co obejmują? Zobaczcie:

  • FreedomPL
    • nielimitowane połączenia na komórki,
    • połączenia na numery stacjonarne – 0,29 zł/min.
    • SMS-y bez limitu,
    • MMS-y – 0,29 zł
    • 3GB internetu,
    • cena: 16,70 zł/mies.
  • Freedom1
    • nielimitowane połączenia na komórki,
    • połączenia na numery stacjonarne – 0,29 zł/min.
    • SMS-y bez limitu,
    • MMS-y – 0,29 zł
    • 10GB internetu,
    • cena: 19,90 zł/mies.
  • Freedom2
    • nielimitowane połączenia na komórki i numery stacjonarne,
    • SMS-y bez limitu,
    • MMS-y bez limitu,
    • 20GB internetu,
    • cena: 24,70 zł/mies.
  • Freedom3
    • nielimitowane połączenia na komórki i numery stacjonarne,
    • SMS-y bez limitu,
    • MMS-y bez limitu
    • 30GB internetu,
    • cena: 29,70 zł/mies.

Jednorazowa opłata aktywacyjna przy zakupie każdego z abonamentów wynosi 29 zł. Roaming jest dostępny w abonamentach Freedom1, Freedom2 i Freedom3, ale o tym więcej w dalszej części. 😉 Co ważne, w Premium Mobile podpisuje się umowę na czas nieokreślony. Oznacza to, że można ją w każdej chwili rozwiązać bez konsekwencji finansowych, zachowując jedynie miesięczny okres wypowiedzenia.

Freedom Pack – czyli abonament rodzinny

A jak wygląda abonament rodzinny Premium Mobile? Nosi nazwę Freedom Pack i warto z niego skorzystać bo umożliwia obniżenie opłat abonamentowych.

Jak to działa? Jeśli kupisz w Premium Mobile przynajmniej 2 karty SIM – dostajesz rabat 5 zł, a przy 3 kartach lub więcej – rabat 10 zł.

Przykład:

2 x Freedom1 – z rabatem zapłacisz nie 39,80 zł, ale 34,80 zł miesięcznie.

2 x Freedom2 – zapłacisz nie 49,40, ale 44,40 zł miesięcznie.

3 x Freedom2 – zapłacisz nie 74,10 zł, ale 64,10 zł miesięcznie.

Oczywiście można też łączyć ze sobą różne abonamenty – np. Freedom1 i Freedom3 albo 2x Freedom2 i 2x Freedom3.

UWAGA! Freedom Pack nie obejmuje abonamentu FreedomPL.

Internet Mobilny w Premium Mobile

Przejdźmy teraz do oferty na Internet Mobilny w Premium Mobile. Tutaj do wyboru mamy dwie oferty FreedomNet 25 i FreedomNet Dom.

  • FreedomNet 25
    • 25 GB
    • cena: 24,70 zł/mies.
  • FreedomNet Dom
    • 100 GB w dzień i 200 GB w nocy (godz. 1:00 do 8:00)
    • cena: 49,90 zł/mies.

W obu przypadkach jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 29 zł i co ważne, pakiety internetowe są do wykorzystania jedynie na terenie Polski.

Jak zmienić taryfę?

A co zrobić, jeśli zamówiło się jakiś abonament, ale okazuje się, że jest niewystarczający – na przykład ma za mały pakiet internetowy – i chcielibyśmy zmienić taryfę? Jak to zrobić?

W Premium Mobile można zmienić taryfę w trakcie trwania umowy. W tym celu trzeba się skontaktować z operatorem przez:

  • konto Klienta na stronie operatora,
  • mailowo: dok@premiummobile.pl,
  • przez Facebook Messenger,
  • telefonicznie, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta: pod numerem 2999 z telefonu Premium Mobile (0,29 zł/min), +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).

Po złożeniu dyspozycji, dostaje się wiadomość e-mail z informacją o jej przyjęciu. Trzeba ją jedynie potwierdzić, a wtedy nowa taryfa będzie obowiązywać od kolejnego okresu rozliczeniowego.

Jak aktywować dodatkowe usługi?

Oczywiście zdarza się, że oprócz standardowej oferty chcielibyśmy aktywować jeszcze jakieś dodatkowe usługi. Jak to zrobić w Premium Mobile? Należy się zalogować na swoje konto Klienta i poprzez Zapytanie zlecić aktywację usługi. Trzeba przy tym podać numer telefonu, na którym usługa ma być włączona i dokładnie określić usługę lub pakiet. I w zasadzie to by było na tyle. Nic więcej nie trzeba robić. 😉

Jak przenieść numer do Premium Mobile?

Powiedzmy, że przejrzałeś/-łaś uważnie ofertę Premium Mobile i upatrzyłaś sobie tani abonament skrojony wprost pod twoje potrzeby, jak teraz przenieść numer do Premium Mobile?

Możesz to zrobić na 3 sposoby:

  • przez internet,
  • w Punkcie Sprzedaży,
  • przez Dział Obsługi Klienta.

A teraz konkrety!

Przez internet

  • Wejdź na stronę Premium Mobile i wybierz swoją ofertę,
  • Dodaj ofertę do koszyka i wypełnij formularz zamówienia wybierając opcję Przenoszę numer. Niedługo potem otrzymasz telefon umożliwiający zweryfikowanie wprowadzonych danych. Co ważne, nie musisz rozwiązywać umowy ze swoim dotychczasowym operatorem, Premium Mobile zrobi to za Ciebie.
  • Kurier dostarczy Ci dokumenty i kartę SIM.

W Punkcie Sprzedaży

Tutaj nie ma sensu się rozpisywać. Trzeba iść do Punktu Sprzedaży, a tam sprzedawca wszystko nam wyjaśni i da do podpisania komplet dokumentów.

Przez Dział Obsługi Klienta

  • Zadzwoń do Działu Handlowego pod numer: +48 222 300 782
  • Powiedz konsultantowi jaką chcesz ofertę.
  • Kurier dostarczy dokumenty i kartę SIM.

Zasięg Premium Mobile

A teraz ważny temat – jak wygląda zasięg w Premium Mobile? Sporo osób zgadza się z tym, że oferta Premium Mobile jest tania i korzystna, ale obawiają się z niej skorzystać bo nie są przekonani, co do zasięgu operatora.

Premium Mobile ma zasięg Plusa. Korzysta z jego nadajników i w związku tym oferuje taki sam zasięg. Na stronie Premium Mobile mamy zresztą mapę zasięgu, która pomaga się zorientować, czy w naszych okolicach nie będzie problemu z połączeniami. Warto jednak pamiętać, że na zasięg wpływa wiele różnych czynników, na przykład odległość od nadajnika, ukształtowanie terenu, a nawet zabudowa. Właśnie dlatego najlepiej jest zapytać osoby, które mieszkają blisko nas i korzystają z usług Premium Mobile, jak w praktyce wygląda kwestia zasięgu. To samo dotyczy zresztą także każdego innego operatora.

Roaming i usługa międzynarodowa

Przyszedł czas na poruszenie kwestii roamingu w Premium Mobile. Postaram się wszystko jak najprościej i jak najdokładniej opisać. Zacznijmy od tego czym się różni roaming od usługi międzynarodowej.

Roaming międzynarodowy – korzystasz z niego kiedy jesteś poza granicami Polski.

Usługa międzynarodowa – korzystasz z niej kiedy dzwonić z Polski za granicę.

Wszystkie osoby, które podpisały umowę z Premium Mobile 05.05.2020 lub później mają automatycznie włączoną usługę roamingu. Natomiast klienci, którzy podpisali umowę przed 05.05.2020 nie mają domyślnie aktywowanego roamingu. W tym drugim przypadku należy skontaktować się z operatorem, żeby włączyć usługę.

Na swojej stronie operator podaje kilka ważnych informacji:

• Po przekroczeniu granicy telefon automatycznie wybierze sieć (jest to standardowa funkcja telefonu przy zachowaniu fabrycznych ustawień). Następnie otrzymasz SMS z podstawowymi informacjami o roamingu (kosztach w danym kraju) oraz o obecnych promocjach roamingowych.

• Jeśli telefon nie połączy się z siecią automatycznie, pomocne będzie włączenie i wyłączenie trybu samolotowego lub ręczne wybranie w ustawieniach telefonu operatora zagranicznego (jednego z dostępnych w danej lokalizacji).

• Wykonując połączenia i wysyłając SMS-y z zagranicy, pamiętaj o wpisaniu numeru kierunkowego kraju, do którego dzwonisz. Dzwoniąc do Polski, wybierz najpierw numer kierunkowy +48 lub 0048, a następnie konkretny numer.

Poniżej macie ceny usług w roamingu międzynarodowym:

  • Połączenia głosowe z zastrzeżeniem opłat za połączenia wskazanych w poniższej tabeli (stawki za minutę połączenia):

cennik połączenia roaming

  • Cena za połączenia głosowe w ramach roamingu międzynarodowego w krajach lub na terytoriach innych niż wymienione w powyższej tabeli (stawki za minutę połączenia wychodzącego):

roaming 2

  • Pozostałe usługi dostępne w roamingu międzynarodowym:

roaming 3

Opinie o Premium Mobile

Sporo informacji o ofercie Premium Mobile już znacie. Być może zastanawiacie się teraz jak się ma ta teoria do rzeczywistości i jakie są Premium Mobile opinie klientów. Czy są zadowoleni z usług operatora? Na co najczęściej narzekają?

W internecie można znaleźć sporo komentarzy o Premium Mobile. Jak się pewnie domyślacie, nie wszystkie wyglądają wiarygodnie. Na ich podstawie można jednak wysnuć kilka wniosków. Po pierwsze, większość osób jest zadowolona z oferty. Wygląda na to, że użytkownicy uważają abonament Premium Mobile za tani, a przy tym dający spore pakiety internetu. Po drugie, było trochę narzekania na zasięg, ale uczciwie rzecz ujmując nie więcej niż w przypadku innych operatorów. Następny punkt, który pojawiał się w opiniach to wzmianki o tym, że infolinia jest płatna, a załatwianie problematycznych spraw mailowo trwa wieczność. Premium Mobile odpowiada, że najszybciej i bezpłatnie można załatwiać z nimi sprawy przez Facebook Messenger. Opinie o Premium Mobile są na ogół dobre. Widać też, że operator bierze pod uwagę niezadowolenie klientów i wprowadza zmiany bo już w ostatnim czasie skargi na długi czas wyjaśniania niejasności przestały się pojawiać.

Jest jeszcze jedna rzecz, o której chcę w tym miejscu wspomnieć. Niektórzy narzekali na kwestię roamingu bo nie doczytywali w umowie, że nie jest automatycznie aktywowany. Ta sytuacja uległa zmianie, bo od 05.05.2020 wszyscy nowi klienci mają domyślnie włączany roaming.

W sumie wiele osób poleca Premium Mobile i jest zadowolonych z jakości usług. Trzeba przyznać, że operator zebrał sobie w większości pozytywne opinie. O satysfakcji klientów wyraźnie świadczy też niewielka ilość osób, które go opuszczają. A skoro tak, to nie ma się czego bać. Spokojnie można spróbować przenieść się do Premium Mobile.

Premium Mobile – kontakt

Jak można skontaktować się z Premium Mobile? Oto dane kontaktowe, jakie operator podaje na stronie:

  • Dane firmowe:

Premium Mobile Sp. z o.o.

Aleja Stanów Zjednoczonych 61A,

04-028 Warszawa

www. premiummobile.pl

kontakt@premiummobile.pl

NIP: 9542746551

  • Adres korespondencyjny:

Premium Mobile Sp. z o.o.

ul. Warszawska 18,

35-205 Rzeszów

  • Dział Obsługi Klienta:

Premium Mobile zachęca do kontaktu przede wszystkim online:

  • przez Facebook Messenger,
  • mailowo: dok@premiummobile.pl,
  • konto Klienta: klient.premiummobile.pl

Kontakt telefoniczny można nawiązać pod numerami:

  • Z telefonu Premium Mobile: 2999 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
  • Z telefonu innego operatora:

+48 222 300 999, +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Godziny pracy:

Pon – Pt: 8:00-21:00

Sob – Nd: 9:00-16:00

Wigilia: 8:00 -15:00

Sylwester: 8:00-19:00

  • Kup przez telefon

+48 222 300 782 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)

Pon – Pt: 8:00-21:00

Sob – Nd: 9:00-16:00

W święta infolinia jest nieczynna.

  • Reklamacje

Reklamacje należy składać w odpowiedniej zakładce systemu abonenckiego Self Care.

W Polsce jest też wiele Punktów Sprzedaży, w których można podpisać umowę na usługi Premium Mobile. Adresy znajdziecie na stronie operatora.

Program Ambasador – co to jest?

Czy ktoś z Was zastanawia się właśnie nad przeniesieniem numeru do Premium Mobile? Jeśli tak, to może dodatkową zachętą będzie dla Was informacja o programie Ambasador. Co to takiego? Program Ambasador to program lojalnościowy dla klientów Premium Mobile. Ci, którzy się w nim zarejestrują mogą otrzymać 80 zł za każdy nowy numer, który z ich polecenia dołączy do operatora w ofercie abonamentowej. Dotyczy to ofert: Freedom 1, 2, 3 lub Freedom Net albo Freedom Dom. Program nie obejmuje oferty Freedom Pl.

Jak to działa w praktyce? Premium Mobile dla każdej zarejestrowanej osoby tworzy stronę www z indywidualnym adresem. Na tej stronie jest link, za pośrednictwem którego polecona osoba zostawia swój numer. Potem kontaktuje się z nią sprzedawca. Kiedy już jako nowy klient zapłaci pierwszą fakturę, status polecającego w jego panelu Ambasador zmienia się na Do wypłaty. Nagroda jest wysyłana na konto bankowe do końca następnego miesiąca.

Może nie byłoby łatwo uczynić z programu Ambasador swoje głównego źródła dochodu, ale może stać się źródłem dodatkowej gotówki, więc czemu nie spróbować?

Przydatne kody

Jeśli chcesz sprawdzić swoje usługi albo włączyć/wyłączyć różne pakiety, skorzystaj z przydatnych kodów USSD. Wystarczy wpisać odpowiedni kod na klawiaturze i zatwierdzić zieloną słuchawką. Co ważne, korzystanie z kodów USSD jest BEZPŁATNE!

Lista przydatnych kodów USSD:

  • Sprawdzanie statusu poczty głosowej: *122#
  • Sprawdzanie ile pozostało GB do wykorzystania: *136#
  • Włączenie poczty głosowej: *122*11#
  • Wyłączenie poczty głosowej: *122*00#
  • Włączenie połączeń oczekujących: *101*11*14#
  • Wyłączenie połączeń oczekujących: *101*00*14#
  • Włączenie zawieszania połączeń: *101*11*15#
  • Wyłączenie zawieszania połączeń: *101*00*15#
  • Włączenie połączeń konferencyjnych: *101*11*16#
  • Wyłączenie połączeń konferencyjnych: *101*00*16#
  • Włączenie blokowania połączeń bez prezentacji numeru: *101*11*17#
  • Wyłączenie blokowania połączeń bez prezentacji numeru: *101*00*17#
  • Numer do poczty głosowej: 722 792 900
  • Numer skrócony do poczty głosowej: 2900
  • Usługa Kto dzwonił – aktywacja: SMS o treści T pod nr 8023
  • Usługa Kto dzwonił – dezaktywacja: SMS o treści N pod nr 8023

Włączenie przekierowania połączeń:

  • kiedy nie odbierasz: **61*+48XXXXXXXXX#
  • kiedy Twój numer jest nieosiągalny: **62*+48XXXXXXXXX#
  • Kiedy Twój numer jest zajęty: **67*+48XXXXXXXXX#
  • Zawsze przekieruj połączenia: **21*+48XXXXXXXXX#

W miejsce XXXXXXXXX należy wpisać numer telefonu na jaki ma zostać przekierowanie połączenie.

Wyłączanie przekierowania połączeń:

  • kiedy nie odbierasz: ##61#
  • kiedy Twój numer jest nieosiągalny: ##62#
  • Kiedy Twój numer jest zajęty: ##67#
  • Całkowite wyłączenie przekierowań: ##21#

Poczta głosowa Premium Mobile

Chyba zdecydowana większość z nas korzysta z poczty głosowej w telefonie. W Premium Mobile możesz odsłuchać nagrane wiadomości wybierając numer skrócony – 2900 dostępny w kraju albo numer +48 722 792 900 dostępny w kraju i w roamingu.

Kiedy pierwszy raz połączysz się z pocztą głosową korzystając z któregoś z powyższych numerów, system Premium Mobile pomoże Ci ustawić wszystkie parametry. Oczywiście możesz je potem dowolnie zmieniać w menu ustawień osobistych.

W skrócie:

  • Sprawdzanie statusu poczty głosowej: *122# (zielona słuchawka)
  • Włączenie poczty głosowej: *122*11# (zielona słuchawka)
  • Wyłączenie poczty głosowej: *122*00# (zielona słuchawka)
  • Numer do poczty głosowej do ustawienia na stałe w pamięci telefonu: +248 722 792 900

Blokada i wymiana karty SIM

Na (prawie) koniec ważna informacja o blokadzie i wymianie karty SIM w Premium Mobile. Nikomu co prawda nie życzę, żeby musiał z którejś z powyższych opcji korzystać, ale jeśli już nastąpi taka potrzeba warto wiedzieć jak to załatwić w Premium Mobile.

Żeby wymienić kartę SIM lub zablokować ukradzioną kartę SIM, trzeba skontaktować się jak najszybciej z konsultantem Premium Mobile: +48 222 300 999, +48 722 792 999 (z telefonu innego operatora – koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) albo 2999 z telefonu Premium Mobile.

Co ważne jeśli wymieniacie kartę SIM ponieważ ta, którą dostaliście miała wadę produkcyjną albo została skradziona – nic nie płacicie. Jeśli jednak wymieniacie kartę bo ją uszkodziliście albo zgubiliście, to będziecie musieli zapłacić 30 zł.

Podsumowanie

Mam nadzieję, że w całym tym wpisie znaleźliście odpowiedzi na różne swoje pytania dotyczące Premium Mobile, a zamieszczone tu informacje pomogły Wam lepiej poznać tego operatora i wyrobić sobie o nim opinię. Jeśli macie jakieś pytania, na które nie znaleźliście tu odpowiedzi, to dawajcie znać. Spróbuję dodać interesujące was informacje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *