Konto Klienta Premium Mobile
Zastanawiasz się jak możesz zarządzać swoim kontem klienta? Nie wiesz jak uruchomić je na komputerze, tablecie czy smartfonie? Ten wpis jest właśnie dla Ciebie!
Jak zalogować się do panelu klienta po raz pierwszy?
W kilku prostych krokach przedstawimy Wam jak zalogować się do systemu
- Otwórz stronę https://klient.premiummobile.pl/
- W polu login wpisz numer główny z którego korzystasz w Premium Mobile
- W polu hasło należy zostawić puste miejsce. W przypadku pierwszego logowania system wyśle hasło jednorazowe
- Hasło jednorazowe zostanie wysłane na podany login – numer telefonu lub email
- Otrzymane hasło należy wprowadzić w polu hasło
- Po poprawnym wpisaniu hasła jednorazowego, system poprosi o ustawienie innego, stałego hasła
- Po ustawieniu hasła system prześle dodatkowy kod na email lub numer telefonu
- Po podaniu kodu system wraca do panelu logowania i można już zalogować się używając swojego nowego hasła
- każde kolejne logowanie będzie odbywało się przy pomocy wybranego loginu oraz ustawionego przez Ciebie hasła.
Zarządzanie kontem Klienta jest możliwe za pomocą aplikacji Self Care. Umożliwia ona m.in dostęp do:
- faktur
- billingów
- historii wpłat
- dokonania zapłaty za fakturę przez system elektroniczny płatności
- złożenie wniosku o zmianę taryfy
- kontakt z Działem Obsługi Klienta
- składanie reklamacji i in.
Do Systemu Self Care można zalogować się na stronie https://klient.premiummobile.pl. Na podany adres możesz zalogować się z każdego urządzenia – z komputera, notebooka, a także używając tabletu czy smartfona. Ze względu na niektóre funkcje portal wygodniej obsługiwać na komputerze lub tablecie. Korzystanie z Self Care na smartfonie nie jest tak wygodne jak przy używaniu komputera czy tabletu. W przyszłości może się to zmieni i będziemy korzystali z oddzielnej wersji systemu Self Care, zadedykowanej dla smartfonów.